دوشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰

راهبرد مشارکت تارنما

آخرین به‌روزرسانی: ۱۳۹۹/۰۷/۰۵

نسخه مناسب چاپارسال توسط ایمیلنسخه PDF

 

شرکت آب و فاضلاب استان لرستان درجهت رسیدن به اهداف سازمانی در حوزه آب و فاضلاب نهایت سعی و تلاش خود را می نماید تا بتواند با ارائه خدمات بهتر رضایتمندی مراجعین را تامین نماید.

۱-اين شركت در زمينه كيفيت خدمات خود ميز خدمت الكترونيكي كاملا مجزا و يكپارچه اي را تدوين ديده است كه در جهت بهبود ارائه خدمات و كاهش زمان به مشتركين عزيز  ارائه شده است.

۲-در این تارنما، كليه استانداردهاي مورد نياز اعم از كارپسند بودن، شفافيت،كيفيت خدمات تارنما، دسترس پذيري تارنما، دسترس پذيري اطلاعات ايجاد گرديده است.

۳-اصلاح و بهبود روشهای ارائه خدمات و اطلاع رسانی به مراجعین از طریق سایت ایجاد و همواره مدنظر مسئولین این سازمان بوده است.

۴-جهت خدمت رساني بهتر، رفع نواقص و دريافت نظرات كاربران، امكان نظر سنجي و شکایات در سطح ارائه خدمات را در سايت فراهم نموده ایم.

۵-در پورتال شركت ، بيانيه حريم خصوصي و بيانيه سطح توافق خدمات وجود دارد.

-A A +A
-A A +A